Nedenstående finder du de oftest stillede spørgsmål.
Du er naturligvis altid velkommen til at kontakte os - du kan kontakte os på e-mail (info@progolf.dk) eller telefon 6616 0677.

Er det sikkert at handle i webshoppen? [Til toppen]

Webhandel adskiller sig fra konventionel handel på en række punkter. I en webshop har du ikke mulighed for at betragte varen fysisk, alligevel kan du på www.progolf.dk betragte varen grundigt inden du bestiller. Vi har altid gode billeder af vores produkter samt detaljerede produktbeskrivelser. Hvis du har brug for yderligere information om et konkret produkt, kan vi altid kontaktes på info@progolf.dk.

Udover de lovmæssige krav, der er fundet med drift af webshops i Danmark er www.progolf.dk en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os. Læs eventuelt mere om e-mærket her: www.e-maerket.dk. Pro Golf Scandinavia er godkendt af E-handelsfonden

I forbindelse med handel på www.progolf.dk skal du kun bruge dit kortnummer samt din udløbsdato - vi skal ikke bruge PIN-kode. Det betyder at du altid som e-handlende har mulighed for, via din bank, at afvise en given betaling.

Derudover har man som handlende ingen selvrisiko, hvis man handler i en webshop, der anvender en SSL-forbindelse i betalingssystemet. Det gør vi på www.progolf.dk, så du kan føle dig sikker, når du handler på nettet. SSL-forbindelsen sørger for, at dine oplysninger bliver sendt krypteret/kodet. De eneste, der kan afkryptere/afkode oplysningerne er PBS.

Hvordan handler jeg i webshoppen? [Til toppen]

Find produktet som du gerne vil købe, ved hjælp af menuen i venstre side.
Når du har klikket dig ind på et bestemt produkt, "lægges" produktet du ønsker at købe i "indkøbskurven" ved at klikke på den grønne købsknap. Såfremt produktet findes i flere varianter bedes du vælge den ønskede variant.

Indkøbsvognen
Du kan på forsiden hele tiden følge med i hvor meget du har bestilt, samt bestillingens samlede beløb.
Når de varer du ønsker er i kurven og du ønsker at betale, trykkes på ”til kassen” linket – Du er nu klar til at sende bestillingen og skal indtaste dine personlige oplysninger.

Personlige oplysninger
Udfyld felterne med navn, adresse, telefon samt e-mail. Ønskes varerne leveret til en anden adresse skal du indtaste dette i den hertil egnede formular. Har du nogle bemærkninger, ris eller ros kan dette skrives i feltet notat.

Betalingsformer Vi modtager alle de gængse betalingskort
Du skal nu vælge hvordan du ønsker din bestilling tilsendt. Du kan betale med følgende kort: Dankort, eDankort samt med internationale betalingskort.
Du kan ydermere også betale med bankoverførsel - her skal du overføre beløbet til: Reg. Nr. 7890. Kontonummer: 0001280822. Noter venligst dit ordrenummer i overførslen.
Så snart vi registrerer indbetalingen, sender vi ordren afsted.
Bestillingen bliver automatisk sendt når betalingsformen er valgt. Alle bestillinger bliver sendt med Post Danmark.

Ordrebekræftelse
Straks efter at bestillingen er gennemført vil der automatisk blive fremsendt en ordrebekræftelse til den mail adresse som er indtastet ved ordreafgivelsen. Samtidigt med dette registrerer vi din bestilling. Ordrebekræftelsen indeholder et ordrenummer samt oplysninger om pris, fragt og leveringsadresse. Udskriv gerne kvitteringen til evt. senere brug.

 

Hvad koster det at sende min pakke? [Til toppen]

Afhængigt af om du vælger Post Danmark eller GLS som forsendelsesmetode, koster det fra 39,- at sende din pakke. Prisen på din pakke er uafhængtigt af størrelse og vægt. Køber du for mere end kr. 500,- sender vi din ordre fragtfrit med GLS til en erhvervsadresse i Danmark.
Bestilles gavekort alene, sender vi med brevpost (GRATIS forsendelse i Danmark). 

Kan jeg bytte det jeg køber hos jer? [Til toppen]

Ja, du har 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Du kan bytte varen, såfremt den returneres i original emballage, og varen fremstår, som da du modtog den. Du skal selv afholde omkostninger til returneringen og fremsendelse af de nye varer.
Du er også velkommen til at bytte eller returnere i en af vores butikker. Du finder vores butikker i Odense, Herlev, Greve, Aalborg, Aarhus og i Kolding.
Ønsker du at bytte en eller flere varer, skal du udfylde en returformular. Du skal sætte kryds ved at du ønsker at bytte varen og derefter skal du i notatfeltet skrive hvad du ønsker i stedet.
Returformularen kan du hente her

Hvor lang er leveringstiden? [Til toppen]

Leveringstiden afhænger af om varen eller de varer du har bestilt er på lager.
Er varen på lager, er leveringstiden 1-2 hverdage.
Er varen på fjernlager, er leveringstiden 2-5 hverdage.
Er varen ikke på lager, er den forventede leveringstid 5-10 hverdage (der kan desværre forekomme varer, der mod forventning ikke kan leveres - sker dette vil du hurtigst muligt blive kontaktet).
Bestilles varer med forskellige leveringstider, vil varer med leveringstider under 5 hverdage blive sendt samlet, mens varer med leveringstid over 5 hverdage vil blive afsendt i separat afsendelse (der betales naturligvis ikke yderligere fragtomkostninger). Skulle der, mod forventning, opstå ekstra leveringstid, hører du naturligvis fra os.

Hvordan kan jeg se at min ordre er sendt? [Til toppen]

Så snart din ordre er pakket, sender vi dig automatisk en e-mail med et track & trace nummer.
Track & trace nummeret kan bruges på Post Danmarks hhv. GLS Logistics hjemmeside, hvor du vil kunne følge pakken. OBS – Hvis du ikke modtager mailen, kan det forekomme at den er endt i spam / reklame postkassen.

Hvad har jeg af returret? [Til toppen]

Der er 14 dages fortrydelsesret på alle varer gældende fra den dag hvor levering har fundet sted. Ønsker du at bytte en eller flere varer, skal du udfylde en returformular. Returformularen kan du hente her
Returvarer modtages såfremt de er i væsentligt samme stand og mængde som ved leveringen.
Omkostninger der er forbundet med at returnere afholdes af køber.
 

Hvad gør jeg hvis jeg modtager en defekt vare? [Til toppen]

Pro Golf Scandinavia yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.
Har du modtaget en defekt vare, skal du udfylde returformularen. Du skal sætte kryds ved at varen er defekt du har modtaget og derefter skal du i notatfeltet skrive hvilken defekt vare du returnerer samt hvad der er defekt. Vi behandler herefter din sag hurtigst muligt. Returformularen kan du hente her

Jeg har modtaget en forkert vare, hvad gør jeg? [Til toppen]

Hvis du, mod forventning, skulle modtage en forkert vare fra os, skal dette meddeles Pro Golf Scandinavia indenfor 14 dage efter levering. Varen skal returneres i original emballage, og varen skal fremstå, som da du modtog den.
Har du modtaget en forkert vare, skal du udfylde returformularen. Du skal sætte kryds ved at du ønsker at det er en forkert vare du har modtaget og derefter skal du i notatfeltet skrive hvad du har modtaget forkert og hvad du skulle have haft.
Du sender herefter en mail til info@progolf.dk med dit ordrenummer, hvor du skriver at du har modtaget en eller flere forkerte varer, hvorefter vi sender herefter en pakkeseddel, så de forkerte varer kan returneres uden omkostning for dig. Herefter sendes den rigtige vare afsted til dig. Returformularen kan du hente her

Kan jeg betale med gavekort i webshoppen? [Til toppen]

Du kan godt bruge et gavekort fra Pro Golf Scandinavia i webshoppen. Det du gør, er følgende: 1. Vælg de varer du ønsker at købe og gå herefter til kassen og følg normal procedure (klik her for uddybende guide).
2. Skriv i kommentarfeltet når du bestiller, at du sender et gavekort til os, der skal modregnes.
3. Vi regulerer korttransaktionen når vi modtager gavekortet, og sender ordren afsted.
4. Er gavekortets værdi større end bestillingen, vil du, sammen med ordren, modtage et tilgodebevis, som du kan benytte i alle Pro Golf Scandinavia’s butikker.

Gavekort skal sendes til følgende adresse:
Pro Golf Scandinavia
Middelfartvej 3
5000 Odense C.

 

Skulle du miste din ordrebekræftelse, er du velkommen til at kontakte os, enten på e-mail ( info@progolf.dk ) eller pr. telefon (6616 0677), hvorefter vi fremsender en ny til dig.

 

Trustpilot